Destek Merkezi
Merkez Ofis
Altıntaş Mh. Fevzi Çakmak Cd. 34/D Nazilli/AYDIN
Efeler Şube
Güzelhisar Mh. Alb. Şefik Cd. 11/D Efeler/AYDIN
Sık Sorulan Sorular
NAZNET’e abone olmak için internet sitemizdeki Online Başvuru Formu‘nu kullanarak veya size en yakın Bayimize veya Satış Noktamıza kimliğinizle birlikte gelerek başvurunuzu yapabilirsiniz.
NAZNET’in kurumsal abonesi olmak için firma yetkiliniz internet sitemizdeki Online Başvuru Formu‘nu kullanabilir veya en yakın Bayimize veya Satış Noktamıza kimliği, vergi levhası, imza sirküsü ve yetki belgesi ile birlikte gelerek başvuru yapabilir.
NAZNET internet servislerini kullanmak için modem kullanmanız şart değildir. Yeterli teknik bilgiye sahipseniz hiçbir ilave cihaza gerek duymadan NAZNET kablosunu bilgisayarınıza takip gerekli ayarları yaptıktan sonra internete girebilirsiniz.
Eğer cep telefonu, tablet veya dizüstü bilgisayar gibi kablosuz iletişim sağlayan bir cihaz ile NAZNET bağlantınızı kullanmak isterseniz, uyumlu bir kablosuz dağıtıcı (modem veya router) marifetiyle hattınızı kablosuz olarak da kullanabilirsiniz.
Kablosuz dağıtıcı cihazlar bağlantı ücretlerine dahil değildir. Dilerseniz NAZNET’in kampanyalı ürünlerini ofislerimizden ücreti karşılığında alıp kullanabilir veya başka bir mağazadan satın aldığınız uyumlu bir Router cihazını ücretsiz olarak ofislerimizde ayar yaptırabilirsiniz.
NAZNET, ön ödemeli bir sistemdir ve ödemesini yaptığınız süre sonuna kadar internetiniz aktif olur. Satın aldığınız süre bittiğinde internetiniz otomatik olarak kesilir. Dilediğiniz zaman yeni bir paket satın alarak hemen interneti kullanmaya başlayabilirsiniz. Kullanmadığınız süre için açma/kapatma veya paket ücreti ödemeniz gerekmez.
SelfServis ile ilgili tüm problemleriniz için yukarıdaki Teknik Destek Talebi formunu kullanabilir, çağrı merkezimizi arayabilir veya iletisim@naznet.com.tr adresine probleminizi açıklayan bir ileti gönderebilirsiniz.
İdari nedenlerle aboneliğiniz askıya alınması durumlarında evraklarınızla birlikte size en yakın bayimize gelerek işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.
NAZNET bağlantınız, kullanım noktasında kablo ile sağlanmaktadır. Daire içinde veya işletmede kablosuz dağıtım, abonenin tercihi ve sorumluluğundadır.
Kablosuz dağıtıcınızın ayarlarının doğru yapıldığından ve konumunun sinyalin düşük olduğu yere göre uygun olduğundan eminseniz bilgisayar veya ağ onarım hizmetleri veren bir firmadan yardım almanız gerekebilir.
NAZNET bağlantınız ile internete girememenizin çeşitli sebepleri olabilir. İncelenip düzeltilmesi için lütfen Çağrı Merkezi numaralarımızı arayarak veya yukarıdaki Teknik Destek Talebi formunu doldurarak probleminizi bize bildiriniz. Arızanız NAZNET kaynaklı ise en kısa zamanda giderilecektir.
NAZNET kurulumunuzun başka bir adrese taşınması için Çağrı Merkezi numaralarımızı arayarak veya yukarıdaki Teknik Destek Talebi formunu doldurarak talebinizi bize bildiriniz. Taşıma işleminiz en kısa zamanda gerçekletirilecektir.
Size en yakın Bayimize veya Satış Noktamıza gelerek iptal talebinizi bizzat oluşturabilirsiniz. En kısa zamanda iptal işleminiz tamamlanıp internet aboneliğiniz kapatılacaktır.
NAZNET olarak bütün müşterilerimizin haklı taleplerini karşılamak için son derece gayretli olduğumuza inanıyoruz. Mağduriyetinizi öncelikle bizimle paylaşarak çözüm yolu aramanızı tercih ederiz. Bu duruma geldiğimiz ve sizinle aynı fikirde olamadığımız için üzgünüz. Dilerseniz yaşadığınız problemi NAZNET Yönetim Kurulu‘nun değerlendirmesi için bu formu kullanarak iletebilirsiniz. Bu değerlendirmenin sonucunda hala memnun değilseniz adli merciler nezdinde şikayetlerinizi ileterek mağduriyetinizin yasal yoldan giderilmesini sağlayabilirsiniz.